Udostępnione skrzynki pocztowe Office 365.

Office 365 oferuje bardzo korzystne rozwiązanie dla firm pracujących na wspólnych skrzynkach mailowych typu kontakt@mojafirma.pl, biuro@mojafirma.pl itp.

Skrzynka tego typu nosi nazwę „udostępniona skrzynka pocztowa”. Posiada 50GB przestrzeni do wykorzystania oraz może być używana zarówno w klasycznej aplikacji Outlook jak i Outlook Web (dostępny z naszego portalu Office 365).

Miłą niespodzianką jest to, że taka skrzynka pocztowa zakładana jest w ramach nielicencjonowanego użytkownika. Czyli nie musimy kupować dodatkowej licencji, aby ją założyć. Udostępniona skrzynka pocztowa jest w pełni funkcjonalna. Można przy jej pomocy odbierać i wysyłać maile, prowadzić książkę adresową i kalendarz.

Udostępnioną skrzynkę pocztową tworzą administratorzy Office 365 w panelu administracyjnym. Należy zdecydować o adresie takiej skrzynki pocztowej, jej aliasach oraz o tym kto ma mieć uprawniania do jej obsługi. Dostęp do niej przypisujemy osobom z naszej organizacji, które mają już licencję Office 365 i swoją skrzynkę pocztową w Exchange. Udostępniona skrzynka pocztowa jest automatycznie dostępna w oknie folderów programu Outlook. W przypadku Outlooka Web trzeba ją dodatkowo „przypiąć”.

Stosowanie rozwiązania w postaci udostępnionej skrzynki pocztowej może zapewnić kontrolowanie takiego adresu przez cały zespół, a nie przez jedną osobę. W przypadku ogólnych skrzynek jak info@mojafirma.pl może to usprawnić obsługę klientów. Umożliwia uzyskanie dostępu do kontaktów i kalendarza skojarzonego z udostępnioną skrzynką pocztową.

Pakiet Office 365 można nabyć już od 25 zł netto miesięcznie (lub 250 zł netto rocznie).

Zapraszamy do kontaktu.

1611-02-fb-8lab-ct-udostepnione-skrzynki-pocztowe-office365

#1611.02.FB >> 8LAB.CT; Udostępnione skrzynki pocztowe Office 365.